Kandidatoversigt KV17 | Svendborg Radikale Venstre

Kandidatoversigt KV17

Hanne Ringgaard Møller

Hanne Ringgaard Møller, 53 år, Thurø. Lektor v. University College Lillebælt, indehaver af Balladen (fysioterapi, yoga og rehabilitering). Medlem af Svendborg Byråd og formand for social- og sundhedsudvalget. Medlem af hovedbestyrelsen for Kræftens Bekæmpelse. Formand for Thurø Menighedsråd. Mobil: 6122 7566. Mail: hanne.ringgaard.moller@svendborgradikale.dk

Steen Tinning

Steen Tinning, 64 år. Svendborg Vest. Sekretariatschef i DGI. Første stedfortræder til Svendborg byråd og medlem af bestyrelsen for Svendborg Medie- og Sportsefterskole. Mobil: 4061 2528. Mail: steen.tinning@svendborgradikale.dk

Carol Tornow

Carol Tornow, 71 år, Egense. Fysioterapeut, psykoterapeut og master i retorik og kommunikation. Formand for Kræftens Bekæmpelse i Svendborg i snart 20 år. Mobil: 2538 4692, Mail: carol.tornow@svendborgradikale.dk

Erik Hansen

Erik Hansen 83 år, Kirkeby. Pensioneret skoleleder. Medlem af Svendborg Ældreråd i 8 år. Medlem af bestyrelsen for Demensbyens støtteforening. I redaktionen for Impulser. Mobil 2227 9371. Mail: erik.hansen.kirkeby@svendborgradikale.dk

Alexander Butler

Alexander Butler, 18 år. Skårup. Gymnasieelev og medlem af Radikal Ungdom. Mobil: 2280 8316. Mail: alex.butler@svendborgradikale.dk

Allan Østergaard

Allan Østergaard Hansen, 55 år. Skårup. Folkeskolelærer.
Mobil: 2293 7252 Mail: allan.oestergaard@svendborgradikale.dk

Inge Ahl

Inge Ahl, 62 år, Svendborg. Medejer af Galleri Q. Medlem af forretningsudvalget i Danske Handicaporganisationer, medlem af Frivilligrådet og suppleant til Handicaprådet. Mobil: 2849 2149. Mail: inge.ahl@svendborgradikale.dk

Merete Visbjerg